14 قانون طلایی برای چربی سوزی سریع و آسان کل بدن | تغذیه سالم

14 قانون طلایی واسه چربی سوزی سریع و آسون کل بدن

تغذیه

14 قانون از “چربی سوزی” سریع و آسون وجود دارن که می تونه آدم رو وارد فاز جدیدی از زندگی کنه و به تناسب اندام برسونه.

بهترین روشای خونگی و طبیعی واسه چربی سوزی سریع

گزینه های زیادی هست که به شما کمک می کنه چربی زیادی شما رو از بین ببرن و سلامتتون رو بهبود بخشن که وارد کردن بعضی از عادات ناجور به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تونه یه فرق بزرگه. حتی تغییرات جزئی در روش زندگی شما می تونه اثرات مهمی در سوزوندن چربی داشته باشه. مطمئن شید که این نکات ساده ای که دارای مواد نغذی خوبی هستن، رو با یه رژیم غذایی و سبک زندگی خود ترکیب می کنین تا به طور همزمان باعث شکستن ذرات چربی و هم اینکه بهبود سلامت کلی شما می شه.

میتونم از ویتامینا واسه چربی سوزی استفاده کنم؟

رژیم سریع: سالمه؟ شما مجبور به کاهش وزن هستین؟ جواب چیه؟

چه شما به دنبال بهبود کلی سلامت خود هستین، چه خیلی راحت واسه تابستون کوتاه، سوزوندن چربی اضافی می تونه به طور کامل رقابت برانگیز و سخت باشه.علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، عوامل زیاد دیگری هم می تونن روی از دست دادن وزن و چربی تاثیر بذارن حالا خوبیش اینه، خیلی از گامای پیشنهادی ما در این بخش بسیار ساده ای هستن،که می تونین واسه افزایش سوزوندن چربی انجام بدین 14 تا از بهترین راه های سوزوندن سریع چربی و کاهش وزن هستن.

نوشیدنیای سالم

1.تمرین قدرتی رو شروع کنین:

تمرینای قدرتی،یه نوع ورزشه که به شما این امکان رو میده که عضلات خود رو در برابر مقاومت بذارین عضلانی رو میسازد و قدرت رو زیاد می کنه.

2. رژیم غذایی پر پروتئین رو دنبال کنین

قرار دادن پروتین زیاد در رژیم غذایی، یه راه موثر واسه کاهش اشتها و سوزوندن چربی هایه خوردن پروتئین زیاد با کاهش چربی شکم همراه س. افزایش مصرف پروتئین می تونه اشتها رو کم کنه، کالری کمتری رو وارد کنه و عضلات رو حفظ کنه.

3. خواب بیشتر:

کمی زودتر خوابیدن و یا تنظیم زنگ ساعت کمی دیر تر، می تونه به افزایش سوزوندن چربی و جلوگیری از زیاد شدن وزن، کمک کندخوب خوابیدن و خواب کافی با کاهش اشتها و گرسنگی، رابطه داره و هم اینکه خطر دچار شدن به زیاد شدن وزن رو کم می کنه.

4. سرکه رو به رژیم خود اضافه کنین:

سرکه واسه خواص سلامت خوبی که داره، شناخته شده. علاوه بر خواص موثرش بر سلامتی قلبی و کنترل قند خون، افزایش مصرف سرکه در زندگی خود هم اینکه می تونه به افزایش سوزوندن چربی کمک کنه ،سرکه ممکنه به افزایش احساس سیری، کاهش دریافت کالری و کاهش چربی بدن کمک کنه.

5. چربیای سالم تری بخورین:

به نظر میرسه، افزایش مصرف چربیای سالم میتونه، از زیاد شدن وزن جلوگیری کنه و احساس سیری رو در شما حفظ کنه چربی به آرومی هضم می شه، پس خوردن اون می تونه به کاهش اشتها کمک کنه.مصرف زیاد چربیای سالم با کم شدن خطر دچار شدن به زیاد شدن وزن و کاهش چربی شکم همراه س.

6. نوشیدنیای سالم بخورین:

تعویض نوشیدنیای بدون کالری واسه انتخابای سالم یکی از آسونترین راه های افزایش سوزوندن چربیه مثلا، نوشیدنیای شیرین شده با شکر،مانند:نوشابه و آب با کالری زیادی همراه هستن و ارزش غذایی کمی دارن.نوشیدنیای شیرین شده با شکر و نوشیدنیای الکلی،ممکنه با افزایش خطر دچار شدن به چربیای دور شکم همراه باشه نشون داده شده که چای سبز و آب باعث کاهش وزن و سوزوندن چربی می شن.

7. فیبر بخورین:

فیبرٍ ،محلول آب رو جذب می کنه و به آرومی در دستگاه گوارش حرکت می کنه و به شما کمک می کنه تا احساس سیری بیشتری داشته باشین مصرف بالای فیبر، ممکنه با کم شدن مقدار چربی، کاهش دریافتی کالری و کاهش وزن همراه باشه.

8. مصرف کربوهیدراتای تصفیه شده رو ،کم کنین یا قطع کنین:

کاهش مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده،دریافتی ممکنه به کاهش چربی اضافی کمک کنه کربوهیدراتای تصفیه شده ،دارای مقدار فیبر و مواد مغذی کمی هستن. اونا میتونن موجب افزایش گرسنگی شن و دلیل ایجاد فشار بالا و کاهش سطح قند خون شن مصرف کربوهیدراتای تصفیه شده هم با افزایش چربی دور شکم ربط داره.

9. تمرینات هوازی خود رو زیاد کنین:

ورزشای هوازی، هم اینکه ورزشی مانند ایروبیک، یکی از عادی ترین شکلای جور واجور ورزشا هستش و به عنوان فعالیتیه که ضربان قلب شما رو زیاد می کنه ،تحقیقات نشون میده،که هرچه مردم ورزش ایروبیک بیشتری رو بکنن، چربی شکمی بیشتری رو از دست میدن. ورزش هوازی هم اینکه ممکنه به کاهش دور کمر، کاهش چربی بدن و افزایش توده عضلانی کمک کنه.

10. قهوه بخورین:

کافئین، یه عنصر اولیه س که تقریبا در هر مکمل چربی سوزی هست، که دلیل خوبی هم داره قهوه،شامل کافئینه که می تونه تجزیه چربی و افزایش سوخت و ساز بدن رو زیاد کنه. تحقیقات نشون میده که هرچقدر اندازه کافئین بالاتر باشه، کاهش وزن بیشتری رو داره.

11. تمریناتی با فاصله وقتی زیاد انجام بدین:

با تمرینات شدید با فاصله وقتی، که هم اینکه به عنوان HIIT شناخته می شه، یه نوع تمرینه که فعالیتهای سرعی رو با دوره های استراحت و ریکاوری کوتاهی داره تا ضربان قلب شما رو زیاد کنه. ا HIIT می تونه به افزایش سوزوندن چربی کمک کنه و کالری زیادی رو در مدت زمان کوتاهتری نسبت به بقیه شکلای جور واجور ورزش بسوزونه.

12.لاغری سریع با اضافه کردن پروبیوتیک به رژیم غذاییتان

پروبیوتیک یه جور باکتری خوبه که در دستگاه گوارش هست که باعث بهتر شدن خیلی از جنبه های سلامتی می شه در واقع مصرف مکملای پروبیوتیک یا افزایش مصرف پروبیوتیکا از راه منابع غذایی ممکنه به کاهش وزن بدن و درصد چربی کمک کنه.

13. مصرف آهن رو زیاد کنین

آهن یه ماده معدنی مهمه که دارای وظایف حیاتی بسیاری در بدنه ؛ کمبود آهن ممکنه با مشکل کارکرد تیروئید در رابطه باشه و باعث ایجاد نشونه های خستگی و تنگی نفس شه. یه مطالعه نشون داد که درمان کمبود آهن و بهبودش در کاهش وزن موثره.

14. بطور منظم روزه بگیرین

روزه گیری به صورت منظم یه الگوی غذاییه که شامل دوره ایی بین زمانای خوردن و روزه داری هستش ثابت شده که روزه داری متناوب به کاهش وزن بدن و کاهش چربی بدن کمک می کنه و در تمرینای ورزش مقاومتی باعث حفظ توده عضلانی بدن می شه.

بهترین غذاهای واسه چربی سوز در صبحونه

1.چای سبز

2.آجیل

3.تخم مرغ

4. کلم پیچ

5. لیمو

6. دانه های چیا

7. قهوه

8. گریپ فروت

چربی سوزی سریع بدن با گریپ فروت

بهترین غذاهای چربی سوز واسه ناهار

9.کلم بروکلی

10. مارچوبه

11. ماهی

12. گوجه فرنگی

13. اسفناج

14. سیر

15. تموم دانه

16. چیلی

17. ماست

کلم بروکلی

چربی سوزی سریع با کلم بروکلی

بهترین غذاهای چربی سوزی واسه شام

18. گوشت گوسفند

19. لوبیا و عدس

20. دارچین

21. بذر کتون

22. سیب زمینی شیرین

23. زنجبیل

24. شکلات تلخ

25. کیمچی

غذاهای چربی سوز پس از تمرین و ورزش

26.هندوانه

27. توتا

28. سیب

غذاهای چربی سوز قبل از خواب

29. شیر

30. زردچوبه

.

منبع : pezeshk.us

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *