مهارتهای دیجیتالی: آژانسهای برتر هنگام استخدام به دنبال چه مواردی هستند

آیا شما از نوع فردی هستید که دوست دارد در کار خلاق باشد؟ یا شما نوع تحلیلی بیشتری هستید؟ یا شاید شما ترکیبی از هردو هستید؟

اگر به دنبال دنبال کردن حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستید ، یا در حال حاضر در آنجا حضور دارید و به دنبال محوری هستید ، در اینجا مهارت های سخت و نرمی وجود دارد که می تواند شما را به سمت یک حرفه جذاب و پاداش دهنده سوق دهد.

دیجیتال

حل مسئله

حل کننده های خلاق در این زمینه پیشرفت می کنند زیرا همیشه چیز جدیدی ظاهر می شود – روزی می خواهید در مورد نرم افزار یاد بگیرید و روز بعد ممکن است به تیم خلاق کمک کنید تا یک کمپین منحصر به فرد بازاریابی دیجیتال را توسعه دهد.

اگر یک فرد کنجکاو هستید که در رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا کاملاً آگاه هستید و از عملکرد آنها با داده پشتیبانی می کنید ، در بیشتر زمینه ها در زمینه بازاریابی دیجیتال بسیار دور خواهید بود.

ارتباطات و کار گروهی

کارآمدترین مدیران و اعضای تیم در آنجا لزوماً عالی نیستند زیرا مجموعه خاصی از مهارت ها وجود دارند ، بلکه به دلیل توانایی آنها برای همکاری با دیگران با پیشینه های مختلف هستند. بسیار مهم است که ارتباطات و هماهنگی صاف بین افراد آژانس هایی که روی پروژه های اصلی کار می کنند ، صورت بگیرد.

دانستن کمی در مورد چند حوزه مختلف به شما کمک می کند تا ارتباط شما روشن و یکنواخت باشد ، خواه مدیر باشید یا نه. هیچ کس به تنهایی در این زمینه کار نمی کند (حتی اگر به صورت آزاد نیز کار کنید ، هنوز باید به شبکه بپردازید و به دنبال پشتیبانی و فرصت های یادگیری هستید.) بنابراین باید در تمام مسیرها از طریق مسیر شغلی خود ، روی کار تیمی تمرکز کنید.

انگیزه

بازاریابی دیجیتال یک زمینه پویا با فرصت کافی برای یادگیری مداوم است. بلکه یک شرط لازم برای انجام این کار است. خوشبختانه ، مهارت های فنی دیجیتال مارکتینگ خود را از طریق مشاغل جانبی ، دوره های آنلاین ، موقعیت های متفرقه یا داوطلبانه توسعه می دهید. اما مهم نیست که چقدر خوب باشید ، شما باید حاضر باشید یادگیری مداوم را به تنهایی دنبال کنید و به خود مهارتهای جدید را یاد دهید تا بتواند به کار خود ادامه دهد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات اجتماعی در حال حاضر بسیار زیاد است و انتظار نمی رود که این روند به زودی از بین برود. ما فقط در مورد چند پست در فیس بوک صحبت نمی کنیم – شرکت ها در جستجوی افرادی هستند که سابقه اثبات شده ای در زمینه تبلیغات موثر در طیف وسیعی از سیستم عامل های معروف دارند. آنها همچنین افرادی را می خواهند که به طور خاص درباره تبلیغات در رسانه های اجتماعی پولی اطلاع دارند.

دیگر کافی نیست فقط صفحه ای را دوست داشته باشید تا آن را رشد دهد – شما باید مقداری چربی آرنج را در ایجاد تبلیغات خلاقانه برای فیس بوک ، اینستاگرام یا هر کجا مخاطب مورد نظر خود قرار دهید.

این همچنان یک چارچوب اصلی استراتژی های بازاریابی دیجیتال خواهد بود زیرا این یک روش کم هزینه و نسبتاً ساده برای آگاهی از برند است.

مدیران بازاریابی دیجیتال

افرادی که به طور خاص نقش های مدیریتی را بر عهده می گیرند ، باید مهارت های تجاری و رهبری محکمی را در زیر کمربند خود داشته باشند. آنها باید ارتباط برقرار کنند ، تسهیل کننده و همچنین انگیزه خوبی باشند. آنها باید درک کنند که برای ایجاد روابط موفق با همکاران و همچنین شرکا و مشتری ها چه چیزی لازم است.

مدیران و هرکسی که نقش رهبری را بر عهده دارد نیز باید دارای یک فرمان قوی برای استراتژی تجارت باشد. آنها باید بتوانند اهداف مشخص و مشخصی را تعیین کنند و به طور کارآمد کار کنند و همچنین در فعالیت های تجاری از جمله استفاده از تجزیه و تحلیل برای پیش بینی درگیر شوند.

آنها نیاز به تجارت همه جانبه دارند و دانش کاملی در مورد موضوعات مدیریت دیجیتال دارند.

استراتژی و مدیریت محتوا

بازاریابی محتوا این روزها بزرگ است – و در حالی که ، برای بسیاری از موقعیت ها ، توانایی برای گفتن یک داستان خوب یک ضرورت است ، ما فقط درمورد نویسندگی کپی رایت صحبت نمی کنیم. این باید شخصی باشد و با دقت و هدف هر دو در قلمروهای B2B و B2C مورد هدف قرار گیرد.

بازاریابی محتوا

تولید فیلم و صوتی ، تصاویر سفید ، رسانه های اجتماعی ، اینفوگرافیک ها ، تصویرگرها – بزرگترین شرکت ها نه تنها به دنبال افرادی می گردند که دسته ای از محتوای چندرسانه ای داشته باشند بلکه درک می کنند که چگونه می توانید انواع خاصی از مطالب را مدیریت کرده و آن را به مخاطبان صحیح برساند.

Analytics

بازاریابی دیجیتال بسیار بیشتر از نوشتن یا ایجاد وب سایت است: رسیدن به استخوان های یک تجارت. شما باید بدانید که با سئو و سایر معیارهای خود ادامه می دهید تا بتوانید شغل خود را رونق بخشید. یک بازاریاب بزرگ دیجیتال در مورد این که همه اینها چیست معنی می دهد و چگونگی برقراری ارتباط خوب با تحلیلگران در تیمشان اگر این تخصص آنها نباشد ، درک خواهد کرد. این بدان معنی است که چگونه می توانید از ابزارهای اساسی مانند گوگل Keywords و گوگل Analytics در زمینه تجارت یا صنعت خود استفاده کنید.

یک تحلیلگر بزرگ فقط به داشتن داده و ایجاد گزارش چندان اهمیتی ندارد. بیشتر در مورد استفاده از داده ها به روش های ابتکاری استبرای اطلاع از استراتژی بازاریابی خود یک دانشمند عالی تحلیلی قادر است این کار را انجام دهد زیرا آنها حل کننده مشکلات خلاق و همچنین افراد “عدد” هستند.

مشکلات

افرادی که درک روشنی از نحوه ارزیابی معیارها و ترکیب آنها به طور موثر در استراتژی تجاری خود نشان می دهند ، با استخدام مدیران متوجه می شوند. این فراتر از پیش بینی های ساده و بودجه هایی مانند روزهای قدیم است – داده های دیجیتال برای ماندگاری و موفقیت مشاغل در بسیاری از زمینه ها بیش از پیش تعیین کننده می شوند و متخصصان باید درک کنند که چگونه می توان از این اعداد برای رونق تجارت استفاده کرد.

استخدام

سایر زمینه هایی که به تجزیه و تحلیل نیاز دارند شامل معیارهای رفتاری یا مصرف کننده ، تجارت الکترونیکی و آنالیز تجارت است.

مهارتهای IT

یک عنصر فنی عظیم برای بازاریابی دیجیتال سنگین وجود دارد که بیشتر مردم درباره آن زیاد صحبت نمی کنند یا زیاد می بینند. این بدان معناست که افراد دارای مهارت های IT ، مدارک علوم محاسباتی و درک روشنی از کاربردهای علوم داده بسیار مورد تقاضا خواهند بود بسیار مهم است که افراد با صلاحیت در باطن بتوانند از ترافیک وب سایت (و موارد بسیار دیگر) نظارت کنند ، زیرا رقابت تجاری در حوزه دیجیتال می تواند شدید باشد.

رهبری خلاق و مهارت های طراحی

بازاریابی همیشه در مورد ارتباطات بوده است و در چشم انداز امروز به طور فزاینده رقابتی ، شرکت ها به دنبال استخدام رهبران خلاق و متخصصان طراحی با سابقه اثبات شده از استفاده از تصاویر خلاقانه به عنوان بخشی از استراتژی های فروش موفق خواهند بود.

اگر پیش زمینه برنامه نویسی یا طراحی را داشته باشید ، در این مورد کاملاً منطقی خواهید بود ، زیرا بسیاری از استراتژی ها مبتنی بر چگونگی تقویت SEO است که بخشی از آن از طریق انتهای یک وب سایت کنترل می شود.

بهترین خلاقان مهارت های فنی کاملی در برنامه های نرم افزاری طراحی کلیدی مانند فتوشاپ دارند. و از طرف فنی بیشتر ، طراحان وب باید در مورد برنامه های اساسی مانند وردپرس و همچنین زبان های برنامه نویسی مانند HTML و CSS درک خوبی داشته باشند.

تبلیغات فیس بوک

این روزها بیشتر آژانس های بازاریابی به دنبال متخصصان بازاریابی دیجیتال هستند که می توانند ثابت کنند که می توانند یک کمپین قاتل فیس بوک را اجرا کنند ، بنابراین با شروع آموزش خود در اینجا نمی توانید اشتباه کنید. و این کاری است که می توانید در اوقات فراغت در خانه انجام دهید. با موارد زیر بسیار آشنا باشید (فقط برای ذکر چند نمونه):
قاتل

     

  • اطلاعات فیس بوک
  •  

  • ویرایشگر برق
     
  • منظور از مخاطبان ظاهراً چیست؟
  •  

  • تست و آزمایش با پستها
  •  

  • کدام بازارها را هدف قرار دهد

همچنین می خواهید درک دقیقی از نحوه ایجاد عنوان ، عنوان و مقاله عالی در تبلیغ کسب کنید.

در نتیجه

مشاغل زیادی در زمینه بازاریابی دیجیتال در دسترس است که مطمئناً چیزی را پیدا می کنید که متناسب با شما باشد ، اما حتی از کجا شروع می کنید؟ چگونه می توانید براساس علاقه های اصلی ، مهارت ها و مهارت های خود ، یک لیست مهارت های بازاریابی دیجیتال را برای خود ایجاد کنید.

اگر از نوع فردی هستید که مایل به یادگیری در پرواز است ، به طور طبیعی کنجکاو ، مهارت های بازاریابی خوبی دارد و متفکرانه است ، در بسیاری از انواع محیط های دیجیتالی مناسب خواهید بود. برای کسانی که کمی درونگرا هستند و از لحاظ تحلیلی مشاغل زیادی برای مدیریت معیارها وجود دارد.

اکنون با فرا رسیدن تقاضا برای مهارت های بازاریابی دیجیتال بیش از عرضه ، زمان آن رسیده است که مهارت های دیجیتالی خود را تازه کرده و کار خود را در این زمینه پویا پیش ببرید.