نحوه افزایش نرخ تکمیل دانش آموزان با استفاده از ایمیل

دانشجویان بیشتری متقاضی دانشکده ها و دانشگاه ها هستند که شامل برنامه های دانشگاهی ، دوره های از راه دور ، مطالعات آنلاین و ادامه تحصیل برای بزرگسالانی است که به دنبال بهبود یا یادگیری مهارت های جدید هستند.

دانشجو

اما فقط به این دلیل که استخر بزرگتری وجود ندارد تضمین نمی کند که یک دانشجوی آینده دار الزاماً در مؤسسه شما شرکت کند یا یک بار دوره را ثبت نام کند.

در حقیقت ، کمتر از نیمی از دانشجویانی که در کالج ثبت نام می کنند ، در واقع طی شش سال یک مدرک یا مدرک را در آن موسسه می گذرانند. از میان کسانی که تحصیلات خود را کامل نمی کنند ، برخی از آنها مدرک خود را در جای دیگر منتقل و تکمیل می کنند ، در حالی که برخی دیگر به طور کامل از تحصیل خارج می شوند یا ثبت نام می کنند اما هنوز تمام نمی شوند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ایمیل ابزاری مؤثر برای افزایش نرخ تکمیل است. از یک چیز ، بسیار شخصی ، قابل اعتماد و یک روش مقرون به صرفه برای تعامل با دانشجویان است. با این حال ، بسیار مهم است که اگر می خواهید با بازاریابی ایمیل موفق شوید ، یک استراتژی جامع و گسترده داشته باشید.

در این مقاله ، ما به ۸ مرحله اصلی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیل که دانش آموزان را درگیر می کند ، می پردازیم.

دانش آموز

مرحله ۱: اهمیت ایمیل و ساختمان لیست را بدانید

بیش از ۹۰٪ مردم تا سال ۲۰۱۹ از ایمیل استفاده می کنند و این کار را به یکی از موثرترین و جهانی ترین راه های ارتباط با مخاطبان خود تبدیل می کنند.

بنابراین از کجا شروع می کنید؟ برای مبتدیان ، ایجاد لیست ایمیل که شامل چشم اندازها و دانشجویان فعلی است که به شما اجازه داده اند از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید بسیار مهم است. شما می توانید این کار را با جمع آوری ایمیل در نمایشگاه های کالج ، استفاده از فرم های ثبت نام در وب سایت خود ، و پیگیری تمام چشم اندازهایی که به شما دسترسی دارند انجام دهید.

از آنجا ، مهم است که لیست خود را به زیر شاخه ها تقسیم کنید تا بتوانید محتوای متناسب با آن ارسال کنید ، و این شامل بخش های مختلفی برای:

     

  • دانشجویان آینده نگر که علاقه خود را نشان داده اند
  •  

  • دانشجویانی که مراحل درخواست را شروع کرده اند
  •  

  • دانش آموزان ثبت نام شده
  •  

  • دانش آموزان فعال
  •  

  • فارغ التحصیلان

بیش از ۸۰٪ آمریکای شمالی حداقل یک بار در روز ایمیل خود را چک می کنند

این توییت

مرحله ۲: با مخاطبان خود آشنا شوید

ایمیل تا زمانی که به درستی اجرا شود ، می تواند یک قالب بازاریابی بسیار مؤثر باشد و بخش بزرگی از آن ایجاد ایمیل های هدفمند است که برای مخاطبان شما مرتبط است. برای انجام این کار ، ابتدا باید درک کاملی از مخاطبان خود داشته باشید ، چه چیزی برای آنها مهم است و چه نوع محتوایی طنین انداز خواهد شد.

یکی از ساده ترین راه ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان شما از طریق ارتباط مستقیم است و نظرسنجی ها راهی عالی برای پرسیدن سؤالات سست و سخت است که دانشجویان را ترغیب می کند تا درباره خودشان به شما بگویند. در اینجا چند مورد اساسی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در یک پرسشنامه یا نظرسنجی پوشش دهید (که کاملاً ناشناس است):

     

  • سن
  •  

  • جنسیت و جنسیت
  •  

  • وضعیت زناشویی
  • زناشویی

     

  • مکان
  •  

  • علاقه ها
  •  

  • چالش ها و نقاط درد
  •  

  • اهداف آموزشی
  •  

  • منابعی که به دانش آموزان در رسیدن به اهداف خود کمک می کند
  •  

  • انگیزه ها
  •  

  • آرزوهای شغلی

پس از درک این موارد ، می توان محتوای سفارشی ایجاد کرد که با نیازها و خواستهای مخاطبان شما صحبت کند ، و این امر باعث می شود تا فعالیتهای بازاریابی ایمیل مؤثر تری ایجاد شود.

توجه داشته باشید خبره: اکنون که همه این مشکلات را برای درک مخاطبان خود پشت سر گذاشته اید ، اطمینان حاصل کنید که آنها با شخصی سازی ایمیل هایی که می فرستید ، تلاش های شما را می بینند. ایمیل های شخصی شده نرخ کلیک را دارند که تقریباً ۵٪ بالاتر از نسخه های عمومی است.

مشکلات

مرحله ۳: برای نگه داشتن دانش آموزان محتوا هدفمند ایجاد کنید

پس از ایجاد لیست ایمیل شما و درک خوبی از بخش مخاطبان ، می توانید شروع به کار بر روی طرحی برای تولید محتوا کنید که با آنها صحبت خواهد کرد و آنها را درگیر نگه دارید.

وقتی صحبت از محتوایی می شود که نرخ تکمیل را بهبود می بخشد ، ممکن است بخواهید روی مباحثی از قبیل یافتن کمک اضافی برای دانشجویان ، اطلاعات مربوط به گروه های مطالعه ، جایی که برای دریافت کمک های مالی مراجعه کنید ، راهنماهای مربوط به مدیریت بارهای دانشگاهی ، راهنمایی هایی برای حفظ یک مطالعه خوب متمرکز شوید. تعادل زندگی و موارد دیگر در این حالت ، همچنین می تواند دلایل اصلی عدم گذراندن دوره های دانشجویی را که می تواند شامل آن باشد ، کمک کند:

     

  • نداشتن وقت کافی
  •  

  • بیش از حد مشغول سایر تعهدات (مانند کار و خانواده)
  • باشید
     

  • واقعیت این دوره که انتظارات آنها را برآورده نمی کند
  •  

  • آنها آماده نبودند که کار را انجام دهند
  •  

  • آنها آنچه را که لازم دارند یاد نمی گیرند
  •  

  • آنها پیشرفت را نمی بینند و تسلیم نمی شوند
  •  

  • دسترسی کافی به کمکهای خارجی

با وجود هر ایمیل ، برخی از عناصر اساسی برای به خاطر سپردن وجود دارد:

     

  • با ea یک هدف مشخص داشته باشیدنامه الکترونیکی ch ارسال شد
  •  

  • حفظ و تداوم با هر مؤلفه ایمیل ، از جمله عناوین ، محتوا ، تصاویر و غیره.
  •  

  • فراخوانی برای اقدام برای تشویق دانش آموزان به ماندن در مشاغل شامل
  •  

  • فقط ایمیل های مرتبط ، جالب و کاملی بسازید که توجه گیرندگان را جلب کند
  •  

  • پیوندهایی به صفحات فرود وب سایت ، وبلاگ و سایر منابع خود وارد کنید
  •  

  • محتوای شخصی سازی شده را بنویسید که با مخاطبان خود و نیازهای منحصر به فرد هر بخش صحبت می کند

مرحله چهارم: یک برنامه منظم ایجاد کنید

بازاریابی از طریق ایمیل یک نوع استراتژی یک و یک کاره نیست ، و استفاده از تلاش های ایمیل خود برای ایجاد روابط واقعی با دانشجویان بسیار حیاتی است. بخشی از این مکاتبات منظم است ، بنابراین می خواهید برنامه ای ایجاد کنید که به برنامه ریزی ایمیل و حفظ تماس مکرر کمک کند.

برنامه ریزی

با این حال ، تعادل بین برقراری ارتباط منظم و ارسال ایمیل های زیادی تعادل برقرار است و برای یافتن این تعادل باید از تست و نظرسنجی استفاده کنید.

به عنوان مثال ، دانشجویانی که فقط مراحل درخواست را می گذرانند ممکن است فقط هر دو هفته یک بار مکاتبات بخواهند تا آنها را از نقاط عطف مهم یادآوری کند ، در حالی که دانشجویان ثبت نام شده و فعال ممکن است از ایمیل های روزانه یا هفتگی بهره مند شوند تا آنها را پیگیری کنند.