راهنمای ضروری تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر پایگاه اینترنتی ، دیگر فقط یک برنامه اشتراک عکس نیست – این یک شبکه اجتماعی تأثیرگذار با مخاطبی است که با سرعتی در حال رشد است.

سال گذشته ، ما اینستاگرام را به عنوان یک بستر تبلیغاتی تحت پوشش قرار دادیم ، که چگونه راهنمای ایجاد اولین کار تبلیغاتی در اینستاگرام شما را راهنمایی کند.

از آنجا که آخرین راهنمای خود را منتشر کردیم ، اینستاگرام پلت فرم تبلیغاتی خود را با فرمت های تبلیغاتی جدید گسترش داده است ، از تبلیغات استاندارد نمایش داده شده به عنوان بخشی از فید اینستاگرام گرفته تا تبلیغات استوری در اینستاگرام ، که بین داستان ها از حساب هایی که مشتریان هدف شما دنبال می کنند ، پخش شده است.

در زیر ، ما هر شش قالب تبلیغاتی اینستاگرام را با مثال های مفید از کمپین های مشاغل متوسط ​​و مارک های معروف شناخته شده ، ایده هایی برای به دست آوردن بیشترین استفاده از هر قالب و نکاتی را برای کمک به شما در استفاده بیشتر از فعالیت های اینستاگرام خود برجسته کرده ایم.

ایده

تبلیغات عکس

تبلیغات عکس قدیمی ترین و ساده ترین قالب تبلیغاتی اینستاگرام است. همانطور که انتظار دارید تبلیغات عکس در اطراف یک عکس واحد ساخته شده باشد و دارای قسمتهای اضافی مانند عنوان ، متن توصیفی و پیوندی به وب سایت شما باشد.

تبلیغات عکس اینستاگرام در فید ، بین به روزرسانی هایی که مخاطبان دنبال می کنند ظاهر می شوند. گذشته از پیام “حمایت مالی” و دکمه تماس با اکشن ، آنها دقیقاً مانند یک به روزرسانی معمولی عکس اینستاگرام هستند:

از آنجا که تبلیغات عکس در اطراف یک تصویر واحد ساخته شده است ، ایجاد آنها بسیار ساده است و تست آن به همان اندازه آسان است. اگر بخواهید بدون صرف وقت زیادی برای طراحی خلاقانه ، راه اندازی و آزمایش انواع خلاقیت تبلیغاتی را انجام دهید ، آنها را به گزینه ای عالی تبدیل می کند.

خلاقیت

اگر محصولی دارید که از لحاظ بصری متمایز باشد – به عنوان مثال یک ساعت مچی چشم نواز ، کیف دستی یا کالای دیگر مد – تبلیغات عکس می تواند ابزاری عالی برای جلب توجه باشد.

مانند همه تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات عکس با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد می شود. از آنجایی که می توانید شش تصویر مختلف را به طور همزمان بارگذاری کنید ، ایجاد و آزمایش انواع تبلیغات مختلف عکس فرایندی سریع و ساده است.

تبلیغات چرخ فلک

تبلیغات چرخ فلک تبلیغات عکس با بیش از یک تصویر است. به جای اینکه فقط یک تصویر استاتیک را نمایش دهید ، یک آگهی چرخ فلک دو یا چند تصویر را به نمایش می گذارد ، با این گزینه کاربران می توانند با کشیدن چپ یا راست ، تصاویر مختلف را حرکت دهند.

این آگهی چرخ فلک HTC ، با تقدیر از لیست عالی AdEspresso در نمونه های تبلیغاتی در اینستاگرام ، از چندین تصویر برای نشان دادن احساس و عملکرد یک تلفن هوشمند جدید استفاده می کند.

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات چرخ فلک این است که به شما اجازه می دهد محصول خود را از بیش از یک منظره به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک محصول چند منظوره را می فروشید ، می توانید از تبلیغات چرخ فلک استفاده کنید تا هرکدام از عملکردهای آن را در یک واحد تبلیغ واحد نمایش دهید ، به شما این امکان را می دهد تا سطح تبلیغات خود را افزایش داده و مخاطب گسترده تری را به خود جلب کنید.

از آنجا که می توانید عنوان دیگری را به هر کارت تبلیغاتی چرخ فلک خود اضافه کنید ، می توانید نسبت به یک آگهی تبلیغاتی ساده تر ، انواع و اقلام فروش بیشتری را لمس کنید.