راهنمای نهایی تبلیغات در اینستاگرام

رسانه های اجتماعی چشم انداز بزرگ و در حال تغییر است که فرصت های عمده ای را هم برای کاربران عمومی و هم برای بازاریابان فراهم می کند. با این حال ، همین کیفیت پویا نیز به معنای آن است که چیزهای زیادی برای پیگیری کسب و کارها وجود دارد.

جمعیت های مختلف به دلایل مختلف از رسانه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند ، و گرچه Baby Boomers و Generation X ممکن است هنوز در فیس بوک باشد ، اگر می خواهید به دنبال هزاره ها و مخاطبان جوان تر بروید ، می خواهید به دنبال اینستاگرام خود باشید. پس تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و چرا باید تلاشهای تبلیغاتی خود را اینجا بگذارید؟ بیایید

تفاوت اینستاگرام در هنگام تبلیغات

همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به روش های مختلفی کار می کنند. به عنوان مثال ، توییتر تا حد زیادی با محدود کردن میزان متنی که مردم برای تولید نظرات کوتاه و موجز استفاده می کنند ، کار می کند. از طرف دیگر فیس بوک با اتصال خانواده و دوستان به یکدیگر برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و چیزهای جالب کار می کند.

اینستاگرام مخاطبان چندرسانه ای موبایل را هدف قرار می دهد. تلفن های هوشمند یک دوربین با کیفیت را در اختیار میلیون ها انسان قرار داده اند. در حقیقت ، ۷۷٪ از آمریکایی ها اکنون دارای تلفن هوشمند هستند ، جهش بزرگی از ۳۵٪ نسبت به سال ۲۰۱۱٫ این خیلی از افراد هستند که برای یک لحظه می توانند عکس بگیرند یا فیلم بگیرند.

موبایل

اینستاگرام این روند را مشاهده کرد و یک بستر رسانه اجتماعی به طور خاص برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها ایجاد کرد. اینستاگرام نه تنها از زمین طراحی شده و بهینه شده تا بهترین کار را با موبایل داشته باشد بلکه برای به اشتراک گذاری رسانه های هوشمند نیز ساخته شده است. اگر کاربر عکسی بگیرد یا از وی فیلم بکشد ، اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای به اشتراک گذاری آن محتوا به راحتی است. بنابراین اگر بازار هدف شما جمعیتی محور تلفن های هوشمند است ، اینستاگرام یک کانال با ارزش است.

دموگرافیک اینستاگرام در حال رشد است

اگر اینستاگرام برای افرادی است که در درجه اول رسانه ها را در دستگاه های تلفن همراه خود به اشتراک می گذارند ، این بازار چقدر بزرگ است؟ آیا این یکی که حتی در مقایسه با Baby Boomers و Generation X هدف قرار دادن است ، ارزش دارد؟ این بستگی به تعداد و بازار مورد نظر شما دارد ، اما از نظر کاربران ، ۵۰۰ میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند ، از کل بیش از یک میلیارد کاربر. این یک پایگاه کاربر است که فقط توسط Facebook و یوتیوب از آن فراتر رفته است. بنابراین بله ، اینستاگرام بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد.

در حالی که Baby Boomers و نسل X-ers در فیس بوک راحت هستند ، ۶۱٪ از مخاطبان اینستاگرام در محدوده سنی ۱۸-۳۳ ساله آرزو هستند. تعداد کل کاربران فعال اینستاگرام تنها در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ ۷۷٫۶ میلیون نفر بوده است و قرار است این تعداد از امسال بیش از ۱۰۰ میلیون نفر باشد. اگر سعی در رسیدن به بزرگسالان جوان دارید ، نادیده گرفتن اینستاگرام یک خطای اساسی در بازاریابی خواهد بود!

سپس سبک زندگی و ملاحظات قومی وجود دارد. اگر بازار شما شهری یا حومه شهر است و در بین قومیت های مختلف آمیخته است ، اینستاگرام جایی است که شما می خواهید باشید. با ۳۲٪ کاربران خود در مراکز شهری ، ۲۸٪ دیگر در حومه و تنها ۱۸٪ در مناطق روستایی ، این امر به طور قطع برای جوانان “ران” و ساکنان شهر تأمین می شود. به قومی گسترده ای نیز رسیده است ، که بیش از ۴۰٪ کاربران سیاه پوست ، بیش از ۳۰٪ اسپانیایی و بیش از ۲۰٪ سفید پوست هستند. بنابراین اگر می خواهید به بیش از یک جمعیت نژادی برسید ، این دلیل دیگری برای شروع فکر کردن در تبلیغات در اینستاگرام است.

شروع به کار با تبلیغات در اینستاگرام

بنابراین اکنون شماره های خود را دریافت کرده اید ، جمعیتی خود را می شناسید و متقاعد شده اید؛ زمان شروع تبلیغات در اینستاگرام است. ابتدا باید بدانید که در واقع تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند.

مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام در درجه اول به کاربران خدمت می کند و آنها را قادر می سازد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مانند فیس بوک یا توییتر ، اینستاگرام محتواهایی را که کاربران می بینند بر اساس پارامترهای مختلف ، مانند لیست برگزیده دوستان / خانواده / اتصالی که ممکن است کاربر داشته باشد ، ویرایش یا فیلتر می کند ، و همچنین تصاویر و فیلم های ویروسی که “به بالا شناور” می شوند. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مردم همچنان مشاهده می کنند و به اشتراک می گذارند.

مشاغل تبلیغاتی که در اینستاگرام تبلیغ می کنند ، با پرداخت هزینه به محتوای حمایت مالی ، گاهی اوقات به جلو و مرکز در صفحه نمایش کاربر منتقل می شوند ، جایی که می توان آن را همراه با محتوای کاملاً جمع شده مشاهده کرد. بنابراین به هر شکلی از تبلیغاتی که ایجاد می کنید ، در واقع می پردازید “رد اولویت” که محتوای شما را در داخل و در بین محتوایی که کاربر به طور طبیعی می بیند ، بپردازید.

مخاطبان اینستا را بشناسید

از آنجا که فیس بوک دارای اینستاگرام است ، تأکید بسیار زیادی بر روی داشتن داده هایی وجود دارد که به شما کمک می کند انتخاب خود را برای تبلیغ بهتر کنید. این پارامترها برای موفقیت شما بسیار مهم هستند زیرا بر خلاف پوستر در مترو یا بیلبورد در خیابان ، جایی که شما هیچ ایده ای برای دیدن محتوای خود ندارید ، در اینستاگرام ، سطح کنترل و داده بالاتری دارید.

اینستاگرام سن من را می داندکاربران ts ، مکانها ، علاقه ها و سرگرمی های آنها ، به چه محتوایی بیشترین پاسخگو بودن را دارند و چه چیزی را دوست ندارند. شما می توانید از تمام این داده ها برای تصحیح دقیق افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند ، استفاده کنید. اگر فقط می خواهید افراد ۲۰ ساله در شیکاگو با علاقه به غذا برای دیدن تبلیغات خود ، به طور خاص می توانید آن جمعیتی را هدف قرار دهید!

در مورد مخاطبان خود تحقیقاتی انجام دهید. آنها را به بخش ها تقسیم کنید و آن را با آنچه Instagram می تواند برای شما هدف قرار دهد مقایسه کنید. دانستن اینکه به چه کسی می خواهید برسید در اینستاگرام خیلی طولانی می شود.

انتخاب محتوا و تبلیغات مناسب

حالا می دانید که می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید و حتی مخاطبی را که می خواهید تبلیغ کنید ، می شناسید. وقت آن است که یک روش تحویل را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید ، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه های اجتماعی بصری و موبایل است. این بهترین راه توسط افراد در تلفن یا تبلت مشاهده می شود ، که علاقه به عکس و فیلم دارند. بنابراین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که هر تبلیغی که به نمایش درآید ، روی نقاط قوت این سکو – متن و تصاویر تصویری با حداکثر تأثیرگذاری اما در عین حال بالا. اگر می خواهید مقالات طولانی و عمیق مبتنی بر متن بنویسید ، باید در جای دیگری جستجو کنید.

افرادی که به فکر تبلیغات در اینستاگرام هستند ، چند انتخاب دارند از جمله:

عکس

مردم موجودات بصری هستند ، بنابراین اگر محصولی را دارید که به خوبی عکس ، از جمله مواد غذایی ، پوشاک و یا حتی سخت افزار عکس بگیرد ، سادگی یک عکس هنوز هم می تواند شگفتی باشد.

ویدیو

ممکن است مردم در تلویزیون کمتر تبلیغات را تماشا کنند ، اما ویدیو در اینستاگرام زنده و خوب است. این نه تنها امکان پذیر است بلکه توصیه می شود محتوای ویدیویی را که مردم می توانند در این پلتفرم تماشا کنند ، نمایش دهند. محصول جدید اینستاگرام تلویزیون یا IGTV است که امکان استفاده از محتوای ویدئویی با فرم طولانی تر ، فیلم های سازگارتر و حتی برنامه نویسی تلویزیونی را فراهم می کند.

تبلیغات چرخ فلک

مانند نمایش اسلایدها از تبلیغات قدیمی ، کاروسل مجموعه ای از تصاویر را نشان می دهد که می توانید از طریق آن مرور کنید ، اما با پیچ و تاب تعاملی. حال اگر محصولی موردی است که کاربر می تواند آن را خریداری کند ، می توانید یک دکمه فراخوانی برای اقدام را در هر نقطه از ده تصویر یا ویدئویی که مجاز است ، قرار دهید تا مشتریان را مستقیماً به یک وب سایت یا فروشنده آنلاین ببرید.

داستان

اینستاگرام از ویژگی هایی برخوردار است به نام Stories که در آن افراد می توانند تصاویر خود را به هم پیوند دهند و داستانی موقت یا Story را با طول عمر ۲۴ ساعته ایجاد کنند. اینستاگرام به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در این داستان ها وارد کنند ، تا گزینه دیگری برای دسترسی به بازار باشد.