رابط AdWords جدید برای بازاریابان چه معنی دارد؟

رابط AdWords جدید بیش از یک بروزرسانی بصری نرم به طرح موجود AdWords است: این یک بازسازی کلی از پایین به بالا است. در این پست خواهید فهمید که چه چیزی در رابط کاربری جدید ارائه شده است و می دانید که چرا بازاریابی همراه اول برای موفقیت در حرفه دیجیتال شما مهم است.

دیجیتال

اولین چیزها ، رابط کاربری جدید عالی است ، واقعاً عالی است ، اما همیشه اینگونه نبود. Google از زمان آخرین تعمیرات اساسی واسط کاربر (UI) در سال ۲۰۱۲ – یک عمر قبل در دنیای بازاریابی دیجیتال ، چیزهای زیادی را از بازخورد تبلیغات و روندهای سریع مصرف کننده آموخته است ، به خصوص در محدوده میکرو لحظه های تلفن همراه!

امروز می توانیم ببینیم که تاریخ رابط کاربری جدید AdWords در سال ۲۰۱۶ ریشه دارد وقتی Google اعلام کرد تعدادی تغییر در این پلتفرم وجود دارد. قابل توجه ترین آنها معرفی تعدیل پیشنهادات موبایل ، دسک تاپ و تبلت بود. این امر به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که مجدداً هزینه های دستگاه خود را کنترل کنند (از آنجا که با معرفی کمپین های پیشرفته در سال ۲۰۱۳ ، هدف قرار دادن دستگاه چنان بی رحمانه از ما دور شد) و AdWords را به عنوان یک پلت فرم تلفن همراه اول در یک دنیای چند وسیله ای قرار داد.

موبایل

و این دقیقاً مربوط به این رابط کاربری AdWords جدید است: اولین بازاریابی دیجیتال موبایل برای جستجو ، فیلم و نمایش.

بازاریابی دیجیتال موبایل اول چیست؟

اولین سؤالی که ممکن است شما داشته باشید این است: بازاریابی همراه اول چیست و چرا برای من مهم است؟ مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای حل و فصل حالات خاص نیاز به تلفن یا دستگاه های هوشمند خود روی می آورند ، به عنوان بازاریاب های دیجیتال ، ما باید با پیام مناسب در متن مناسب در آنجا باشیم تا به حداکثر برسیم که می توانیم برای مصرف کنندگان اضافه کنیم. به اینها میکرو لحظه ها گفته می شود.

لحظه ای خرد وقتی می خواهید که فوراً بدانید یا کاری انجام دهید. این یک روند مصرف کننده نسبتاً جدید است که با گسترش دسترسی به اینترنت تلفن همراه برجسته شد. با تلفن همراه می توانیم فوراً محصولات را جستجو کنیم ، یک فیلم را تماشا کنیم ، یا در هر زمان و هر مکان سؤالی بپرسیم – نیاز به رایانه ای را برای برآورده کردن این حالت های نیاز رفع می کنیم.

در سالهای اخیر ، این تغییر چشمگیر در رفتار مصرف کننده ، نقطه مهمی را ایجاد کرد که حاکی از افزایش برجسته جستجوی تلفن همراه و کاهش جستجوی دسک تاپ بود. در حالی که AdWords به تبلیغ کنندگان امکان نوشتن تنها تبلیغات موبایل ، کلیک کردن برای تماس با تبلیغات (از جمله برنامه افزودنی مکالمه) و تنظیم پیشنهادات تلفن همراه را می دهد ، این ویژگی ها تنها به نوعی برای رسیدگی به الزامات یک کمپین PPC در منظر مصرف کننده تلفن همراه اول کلیک کردند.

با این حال ، ادغام AMP (صفحات شتاب موبایل) به عنوان گزینه صفحه فرود برای مخاطبان تلفن همراه در رابط کاربری جدید ، این امکان را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند که بهترین تجربه ممکن موبایل را از کمپین های بازاریابی خود ارائه دهند. بسیاری از کاربران AdWords می گویند عملکرد پیرامون ویدیوی تلفن همراه ، نمایش درون برنامه و نمایشگر موبایل در شبکه نمایشگر گوگل در سالهای اخیر نسبت به سیستم عامل های بومی تلفن همراه مانند فیس بوک به نوعی تنبل به نظر می رسد. تا به حال.

موارد جدید را در UI AdWords جدید مشاهده کنید

اولین چیزی که در مورد رابط AdWords جدید متوجه خواهید شد این است که همه چیز متفاوت به نظر می رسد! تفسیری که می دانم ، اما منظورم همه چیز است. زبانه های منو برای سطح تبلیغات شما (گروه های تبلیغاتی ، کلمه کلیدی ، تبلیغات و برنامه های افزودنی) در سمت چپ صفحه و – در پیچ و تاب سبک Demolition Man – آنها اکنون در سه نقطه زندگی می کنند (ما در مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد سه نقطه بعد)

بارزترین و قابل توجه ترین تفاوت در رابط تغییر رنگ است. AdWords اکنون با رنگ مشکی پیچیده ای همراه است ، هنگام خیره کردن بشکه از کمپین های جستجوی آهسته ، چشم ها را آسان تر می کند و سعی می کند کمی از آب میوه را از ترافیک شما بیرون بکشد! بنابراین ، می خواهید رابط AdWords را در عمل مشاهده کنید؟ نگاهی به این تظاهرات ویدیوی ۵ دقیقه ای و پیشرفت های آن بیندازید:

بنابراین این یک مرور کلی از تغییرات سطح سطح است ، در مورد آجیل و پیچ های UI جدید چیست؟ بیایید حفاری کنیم!

تجسم داده ها

درک چگونگی و هنگامی که مصرف کنندگان شما کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند ، با تبلیغات صفحه نمایش شما ارتباط برقرار می کنند یا تماشای پیش نمایش های ویدیویی شما را به بازاریاب های دیجیتال می دهد تا بتوانند تجربیات بازاریابی PPC ، یوتیوب ، گوگل Display Network را که کاربران در میکرو لحظه های خود می خواهند ایجاد کنند.

در گزارش دیجیتالی سال ۲۰۱۵ و گزارش مصرف کننده متصل ، Accenture دریافت که ۸۷٪ از مصرف کنندگان در یک زمان از بیش از یک دستگاه استفاده می کنند و اهمیت درک رفتار افراد مورد نظر خود و استفاده از personas خریدار را برجسته می کنند (راهنمای رایگان ما را بخوانید) در مورد نحوه تعریف personas خریدار شما). تمرکز روی این امر به مارک ها و مشتریان امکان می دهد بیشترین ارزش را به یک تجربه مصرف کننده به طور فزاینده چند صفحه ای اضافه کنند.

۸۷٪ از مصرف کنندگان از بیش از یک دستگاه به طور همزمان استفاده می کنند.

با ارزش ترین نتیجه نحوه ارائه این داده ها است. با استفاده از ابزارهای جدید گزارش دهی ، داده ها می توانند به راحتی با تیم ، رئیس و یا مشتریان خود تفسیر و به اشتراک گذاشته شوند تا به تصمیم گیری های بهینه سازی مهم که بیشترین تأثیر را در ROI و عملکرد شما داشته باشد ، کمک کنند.

در حالی که پایان روزهای خرد کردن شماره را در جدولهای Excel یا جدول محوری بی پایان پایان نمی دهم ، ویژگی های گزارش دهی در برگه “نمای کلی” جدید ، که برگه “صفحه اصلی” را که به ندرت در رابط اصلی جایگزین شده است (جایگزین خوبی است!) ) ، علاوه بر کاربر پسند بسیار خوبی است که باعث صرفه جویی در وقت و نتایج بسیار بهتر می شود.

آیا عملکرد AdWords تغییر کرده است؟

؟

اصلا. این همچنان کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، نوع مطابقت ، تبلیغات و مخاطبان است. همه چیزهایی که تاکنون درباره AdWords آموخته اید دقیقاً یکسان است. اصول جستجو و نمایش (از جمله کمپین های ویدیویی) در کوچکترین تغییر نکرده اند.

جز…

به جز چه؟ از نزدیک نگاه کن. همه چیز را از دست پلیس می بینید؟ درست است ، جستجو با انتخاب گزینه دیگر نیست! این نوع کمپین خوشبختانه در این به روزرسانی AdWords مرتباً مرتباً مرتع و مرتع شده است و بازاریابان جستجو در همه جا از سقوط آن به عنوان گزینه کمپینی خوشحال شده اند. ویژگی های کنترل نشده و ترکیبی از آن ، منجر به نتایج وحشتناک برای کسانی شده اند که جرات استفاده از آن را برای مدت طولانی دارند. و سرانجام ، این مرا به سه نقطه می رساند.

سه نقطه

این بهترین دوست جدید شما است که دارای برجسته ترین ابزارهای AdWords است. کتابخانه مشترک ، اقدامات عمده ، صدور صورتحساب و راه اندازی و دکمه هراس برای بازگشت به رابط AdWords قدیمی ، همه در این سه نقطه نادیده گرفته شده است.

تمام ابزارهای موردعلاقه شما برای اندازه گیری ، آزمایش و بهینه سازی کمپین های شما در اینجا قرار دارند که در این سه نقطه کوچک قرار دارند. برای کاربران با تجربه و جدید AdWords ، چیدمان و ارائه گروهی ابزارها باعث می شود که یک لایه ظریف از درک به دلایلی که ممکن است هنگام مدیریت کمپین های خود از این گزینه ها استفاده کنید ، می شود ، بنابراین در سه نقطه تغییر دهید. بخش اساسی موفقیت شما به عنوان یک بازاریاب جستجو!

آیا اینطور است؟

نه بیشتر وجود دارد!

این بروزرسانی اولین قدم در یک روند پیشرفت گسترده تر است ، با استفاده از گوگل Analytics امکان جابجایی و ادغام بیشتر بین AdWords ، گوگل Optimize و Surveys 360 از بین رفته است.

رابط AdWords جدید یک گام مهم برای پاسخگویی به نیاز مدیران جدید و فصلی AdWords در دنیای همراه اول است. این مدیر تبلیغات فیس بوک با ظاهر و احساسات شیک خود رقیب می کند و با تجسم مهمترین داده های خود در قالب های گزارش دهی بسیار در دسترس ، در وقت شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این ، قبل از اینکه همه چیز به طور خودکار جابجا شود ، می توانید به صورت دستی به رابط AdWords جدید ارتقا دهید.

سرانجام ، اگرچه این به روزرسانی جالب و چشمگیر است ، اما اصول اساسی عملکرد AdWords تغییر نکرده و از طریق ادغام های عمیق تر مجموعه های بازاریابی Google ، تبلیغ کنندگان اکنون قادر به مشاهده ۳۶۰ مورد از مخاطبان خود هستند و داده های بخیه را مانند گذشته – اما این موضوع برای پست وبلاگ آینده است. در ضمن از رابط کاربری AdWords جدید لذت ببرید و در نظرات زیر به ما بگویید که درباره آن چه فکر می کنید.